Αρχαιότητα του εσωτερικού μυστικισμού

Οι πρόωρες μορφές εσωτερικού μυστικισμού υπήρξαν πάνω από 2.000 έτη πριν. O Ben Sira προειδοποιεί ενάντια στο ρητό του: “Δεν θα έχετε καμία σχέση με τα μυστικιστικά πράγματα” (Sirach ΙΙΙ. 22 συγκρίνετε στο Talmud Hagigah 1α Γένεση Rabbah VIII Midrash.).

Η αποκαλυπτική λογοτεχνία που ανήκει στο δεύτερο και πρώτα προ – χριστιανικούς αιώνες περιέλαβαν μερικά στοιχεία της πιό πρόσφατης Kabbalah, , σύμφωνα με τον Josephus, τέτοιες γραφές κατείχε Το Essenes, και φρουρήθηκε ζηλόφθονα ενάντια στην κοινοποίηση, για την οποία απαίτησαν μια γκρίζα αρχαιότητα (βλ. Philo, “de Vita Contemplativa,” ΙΙΙ., και Hippolytus, “διάψευση όλων των αιρέσεων,” IX. 27).

Ότι πολλά τέτοια βιβλία που περιέχουν τη μυστική γνώση κρατήθηκαν κρυμμένα μακριά από “διαφωτισμένη” δηλώνονται στο IV Esdras XIV. 45-46, όπου ψευδο- Ezra λέγεται για να δημοσιεύσει τα εικοσιτέσσερα βιβλία του κανόνα που ανοιχτά αντάξιος και ο ανάξιος μπορεί ίδια να διαβάσει, αλλά για να κρατήσει τα εβδομήντα άλλα βιβλία κρυμμένα προκειμένου “να παραδοθούν αυτοί μόνο να είστε σοφοί” (συγκρίνετε Dan ΧΙΙ. 10) για σε τους είναι το ελατήριο της κατανόησης, η πηγή της φρόνησης, και το ρεύμα της γνώσης.

Διδακτικός για τη μελέτη της ανάπτυξης της Kabbalah είναι το βιβλίο Jubilees που γράφτηκε υπό το βασιλιά John Hyrcanus. Αναφέρεται στις γραφές Jared, Cainan, και του Νώε, και παρουσιάζει τον Αβραάμ ως ανανεωτή, και τον Levi ως μόνιμο φύλακα, αυτών των αρχαίων γραφών.

Προσφέρει μια κοσμογονία που βασίζεται στις είκοσι δύο επιστολές στο Εβραϊκό αλφάβητο, και συνδεμένο με την εβραϊκή χρονολογία και Μεσσιολογία, συγχρόνως επιμένοντας επάνω στην επτάδα ως ιερός αριθμός παρά επάνω στο δεκαδικό σύστημα υιοθετημένος από το “Sefer Yetzirah “.

Η πυθαγορική ιδέα των δημιουργικών δυνάμεων των αριθμών και των επιστολών, επάνω στις οποίες το “Sefer Yetzirah” ιδρύεται, και που ήταν γνωστή στο χρόνο του Mishnah (πριν από το CE 200)..

No Comment

Comments are closed.